Pasirūpinti savo fiziniu aktyvumu ir tinkama mityba turėtų kiekvienas iš mūsų, tačiau ar tikrai tam skiriame pakankamai laiko? Ar tikrai kiekvienas kasdien daug dėmesio esame linkę skirti sveikai gyvensenai? Akivaizdu, kad atsakymai į šiuos klausimus yra neigiami. Labai didelė dalis žmonių nėra linkę rūpintis savo sveikata ir fizine forma, teigdami, kad tam jie neturi laiko ir noro. Deja, bet toks požiūris yra labai klaidingas ir žalingas. Jei mes nesirūpinsime savo kasdiene mityba ir fiziniu aktyvumu, galiausiai susidursime su rimtomis sveikatos problemomis. Ir nepaisant to, kad šią akimirką jūs galite jaustis kuo puikiausiai, tai tikrai nereiškia, kad tokia puikia savijauta galėsite pasigirti ir po pusmečio ar po vienerių metų. Kiekvienas organizmas silpsta, jei jis negauna reikalingų vitaminų ir mineralų. Be to, jei mūsų raumenys ir sausgyslės negauna pakankamo fizinio krūvio, jos silpsta, paverčiant mums silpnesniais. Todėl jei norime būti žalūs, tvirti ir energingi, turėtume pakankamai dėmesio skirti savo sveikai gyvensenai.

SvarstyklesTuo tarpu, jei iki šiol to nedarėte daugybę metų ir šią akimirką nė nenumanote nuo ko turėtumėte pradėti, pateiksime jums keletą naudingų patarimų. Taigi, visų pirma jums turėtų pagelbėti svarstyklės ir kraujo spaudimo matuoklis. Kai žinosite savo svorį ir kraujospūdį, daugiau ar mažiau galėsite suprasti, kokia yra tikroji padėtis. Be abejo, jei norite tikslesnių rezultatų, galite atlikti ir kraujo tyrimus, kurie parodys, kokių vitaminų ir mineralų trūksta jūsų organizmui.

Bet kuriuo atveju, atsižvelgdami į savo dabartinę sveikatos ir fizinę būklę turėtumėte pasirinkti ir atitinkamus sprendimus. Pirmiausia atsisakykite visų žalingų įpročių (t.y. rūkymo, alkoholinių gėrimų, nesveiko maisto, saldumynų ir kt.). Kai tai padarysite, būtinai labai daug dėmesio skirkite savo mitybos sureguliavimui, į ją įtraukiant pakankamą kiekį maistingų ir pilnaverčių maisto produktų. Tuo tarpu fizinis aktyvumas taip pat negali būti pamirštas, tačiau jis turėtų būti pasirenkamas labai atidžiai. Tai reiškia, kad jokiu būdu akimirksniu nereikėtų savęs apkrauti labai sudėtingais ir alinančiais fiziniais pratimais. Pradžioje pasirinkite ramesnius ir ne tokius sudėtingus pratimus. Kai jausite, kad esate sutvirtėję, fizinį krūvį galite padidinti.